Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Klasa VI koduje

Tekst przetłumaczony ze strony: http://learnscratch.org/resources/why-learn-scratch

 

 

 

Dlaczego warto uczyć się Scratch

 

 

 

 

 

21st Century Skills Learning

 

 

 

Aby dowiedzieć się więcej na temat rozwoju 21st Century umiejętności uczenia się, visity terenie Partnerstwa dla 21 wieku. Poniższa informacja jest cytowany wyciąg z dokumentu "Nauka z Scratch, 21st Century Skills Learning", napisany przez Natalie Mitchel Resnick, Rusk i John Maloney, przez całe życie Przedszkole Group, MIT Media Laboratory.

 

 

 

 

 

Dziewięć umiejętności uczenia się w trzech obszarach

 

 

 

"Raport Nauka dla 21 wieku identyfikuje dziewięć rodzajów umiejętności uczenia się,

 

dzieli się na trzech kluczowych obszarach. To jałmużna podkreśla sposoby Scratch podpór

 

rozwój tych 21st Century umiejętności uczenia się. "

 

Obszar 1: Umiejętności informacyjne i komunikacyjne

 

 

 

  1. Informacje i umiejętności korzystania z mediów Umiejętności

 

"Pracując nad projektami podstaw, studenci uczą się wybrać, tworzyć i zarządzać wieloma formami przekazu, w tym tekstu, obrazów, animacji i nagrań audio. Jako studenci zdobywają doświadczenie tworząc z mediami, stają się bardziej spostrzegawczy i krytyczne w analizie mediów widzą w otaczającym ich świecie. "

 

  1. Umiejętności komunikacyjne

 

"Skuteczna komunikacja w dzisiejszym świecie wymaga więcej niż umiejętność czytania i pisania tekstu. Scratch angażuje młodych ludzi w wyborze, manipulacji i integracji różnych mediów, aby wyrazić się twórczo i przekonująco."

 

Obszar-2: Myślenie i umiejętności rozwiązywania problemów

 

 

 

  1. Krytyczne myślenie i myślenie systemowe

 

"Jak nauczyć się programować w Scratch, młodzi ludzie stają się zaangażowani w krytycznego rozumowania i myślenia systemowego. W celu budowania projektów, studenci muszą koordynować czas i interakcje między wieloma" duchy "(programowalne poruszających się obiektów). Możliwość zaprogramowania interaktywne Wejście zapewnia studentom bezpośrednie doświadczenie z wykrywaniem, feedback i innych pojęć podstawowych systemów. "

 

  1. Problem Identyfikacja, Sformułowanie i rozwiązanie

 

"Scratch obsługuje problemu ze znalezieniem i rozwiązywania w znaczącym kontekście projektu Tworzenie projektu Scratch wymaga myślenia pomysł, a następnie dowiedzieć się, jak przełamać ten problem na etapy i realizować je przy użyciu bloków programowych Scratch Scratch ma być.". Tinkerable ": studenci mogą dynamicznie zmieniać fragmenty kodu i natychmiast zobaczyć wyniki (np, podwajając liczbę, aby zobaczyć, jak zmienia efekt graficzny). W całym procesie projektowania, uczniowie angażują się w eksperymentowaniu i iteracyjnego rozwiązywania problemów. "

 

  1. Kreatywność i intelektualnej ciekawości

 

"Scratch zachęca do kreatywnego myślenia, coraz ważniejszą umiejętności w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie. Scratch dotyczy młodych ludzi w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań nieoczekiwanych problemów, a nie tylko uczą się, jak rozwiązać predefiniowany problem, ale przygotowuje się do opracowania nowych rozwiązań w nowych wyzwań powstać."

 

Umiejętności interpersonalne & Self-kierunkowe: Area-3

 

  1. Umiejętności interpersonalne i zespołowe

 

"Ponieważ programy Scratch są zbudowane z bloków graficznych, kod programowania jest bardziej czytelny i współużytkowania niż w innych językach programowania. Obiekty modułowe wizualne i wspiera współpracę kodu, umożliwiając studentom do współpracy przy projektach i obiektów wymiany i kodu."

 

  1. Self-Direction

 

"Biorąc pomysł i zastanawianie się, jak zaprogramować go w Scratch wymaga wytrwałości i praktyki. Gdy młodzi ludzie pracują nad pomysłami projektów znajdą osobistego znaczenia, ich pomysły zapewnić wewnętrzną motywację do pokonywania wyzwań i frustracje napotkanych w procesie projektowania i rozwiązywania problemów. "

 

  1. Odpowiedzialność i adaptacji

 

"Kiedy uczniowie tworzyć projekty podstaw, mają publiczność w umyśle, i trzeba myśleć o tym, jak inni ludzie będą reagować i odpowiadać na ich projekty. Ponieważ projekty Scratch są łatwe do zmiany i zmiany, studenci mogą modyfikować swoje projekty w oparciu o opinie innych ".

 

  1. Odpowiedzialność społeczna

 

"Ponieważ programy Scratch są współdzielone, studenci mogą korzystać Scratch sprowokować dyskusję na temat ważnych kwestii z innymi członkami ich najbliższym środowisku uczenia się, jak również z szerszej międzynarodowej społeczności Scratch".